הצהרת נגישות

הסדרי נגישות חברת פסגות 


פסגות בית ההשקעות נוקט את מירב המאמצים ומשקיע משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

הסדרי נגישות מבנים

להלן הסדרי הנגישות הקיימים במרכז קבלת הקהל הממוקמים בבית פסגות - רח' אחד העם 14, תל אביב -

  • קיימות חניות נכים בבית פסגות וחניון רוטשילד הסמוך (בתשלום) כולל לרכב גבוה.
  • קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למרכז קבלת הקהל ועד לקבלת השירות (כולל מעליות).
  • קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל.
  • הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה. 
  • קיימים שירותי נכים נגישים בלובי הבניין ובקומות השונות.
  • קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
  • מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
  • במקרה בצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.

שירות לקוחות נגיש

  1. הדרכות עובדים לשירות נגיש- מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש. 
  2. מוקד טלפוני נגיש- המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע. ניתן ליצור קשר עם מרכז שירות הלקוחות של פסגות בטלפון 6707* בימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:30
  3. אמצעים נוספים ליצירת קשר- קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:
    1. פקס- 03-5480801
    2. פניה באמצעות צור קשר באתר
    3. פניה באמצעות הדואר: רח' אחד העם 14, תל אביב


נגישות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ-20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע"י חברת מייקרוסופט.
חברת פסגות מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

מידע על נגישות האתר

אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג-2013.

  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן Chrome. 
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו-Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולרי.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
  • מסמכים שהועלו לאתר לפני ה-26.10.2017 ואשר פטורים מחובת ההנגשה וכן מסמכים בהם מידע אישי למקבל השירות יונגשו על פי דרישה בתוך זמן סביר ולא יאוחר מ- 14 ימים.
    ניתן להגיש את הבקשה להנגשת מסמך באמצעות טופס צור קשר
    מסמכים אשר ביצוע התאמות נגישות בהם כרוך במורכבות רבה, כגון, דוחות כספיים יועלו לאתר האינטרנט במועד הקבוע בהוראות הרגולציה ללא ביצוע התאמות נגישות מלאות ויונגשו עד 14 ימי עסקים ממועד העלאתם לאתר האינטרנט. במקרה הצורך, עד לביצוע התאמות נגישות מלאות במסמכים אלה, ניתן לפנות לשירות הלקוחות לקבלת סיוע בקריאת המסמכים.
  • ייעוץ הנגשת אתר האינטרנט בוצע על ידי חברת A-2-Z שיווק ונגישות באינטרנט.


דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.
במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

פרטי רכזת הנגישות בפסגות

  • שם: אילונה עטר
  • טלפון: 073-7925310
  • דוא”ל: Eilona.Attar@psagot.co.il

 

תאריך עדכון הצהרה: 18/01/2022