פניות ציבור

מידע כללי

מידע כללי

לקוח יקר,
פסגות עושה כל שביכולתה על מנת להעניק לך את השירות הטוב ביותר.
ניתן לפנות אל הממונה לפניות הציבור בפסגות בדרך הנוחה לך: באמצעות דואר אלקטרוני, דואר, פקס.

בדואר אלקטרוני
complaints@psagot.co.il

בדואר
מירי איצקוביץ – הממונה על פניות הציבור
אחד העם 14
תל אביב 6514211

בפקס
03-5488004

לתשומת לבך – אל הפניות יש לצרף:

  • שם הפונה, מס' תעודת זהות, כתובת למשלוח תשובה וטלפון לבירורים.
  • תיאור פרטי הפנייה.
  • צירוף אסמכתאות תומכות.
  • יש לציין כי זמן הטיפול לטיפול בתלונה הינו 30 ימי עסקים ממועד קבלת התלונה.
  • במקרים חריגים יאורך זמן הטיפול בפניה ותשלח הודעה בדבר הארכת זמן הטיפול בפניה.