מידע כללי
מידע כללי
לקוח יקר,
פסגות עושה כל שביכולתה על מנת להעניק לך את השירות הטוב ביותר.
ניתן לפנות אל הממונה לפניות הציבור בפסגות בדרך הנוחה לך: באמצעות דואר אלקטרוני, דואר, פקס.
בדואר אלקטרוני
complaints@psagot.co.il
בדואר
מירי איצקוביץ – הממונה על פניות הציבור
אחד העם 14
תל אביב 6514211
בפקס
03-5488004
לתשומת לבך – אל הפניות יש לצרף:
- שם הפונה, מס' תעודת זהות, כתובת למשלוח תשובה וטלפון לבירורים.
- תיאור פרטי הפנייה.
- צירוף אסמכתאות תומכות.
- יש לציין כי זמן הטיפול לטיפול בתלונה הינו 30 ימי עסקים ממועד קבלת התלונה.
- במקרים חריגים יאורך זמן הטיפול בפניה ותשלח הודעה בדבר הארכת זמן הטיפול בפניה.