פניות ציבור קרנות נאמנות

לקוח יקר,

פסגות עושה כל שביכולתה על מנת להעניק לך את השירות הטוב ביותר.
ניתן לפנות אל הממונה לפניות הציבור בפסגות בדרך הנוחה לך: באמצעות דואר אלקטרוני, דואר, פקס.

בדואר אלקטרוני
complaints@psagot.co.il

בדואר
מירי איצקוביץ – הממונה על פניות הציבור
פסגות קרנות נאמנות בע"מ
אחד העם 14
תל אביב 6514211

בפקס
03-5488004

בטלפון
מס' טלפון לקבלת מידע כללי על טיפול בפניות: 073-7925634

בין השעות 9:00-17:00

לתשומת לבך – אל הפניות יש לצרף:

  • שם הפונה, מס' תעודת זהות, כתובת למשלוח תשובה וטלפון לבירורים
  • תיאור פרטי הפנייה
  • צירוף אסמכתאות תומכות
  • יש לציין כי זמן הטיפול לטיפול בתלונה הינו 21 ימי עסקים ממועד קבלת התלונה
  • במקרים חריגים יאורך זמן הטיפול בפניה ותשלח הודעה בדבר הארכת זמן הטיפול בפניה