פניות ציבור כללי

לקוח יקר,
פסגות עושה כל שביכולתה על מנת להעניק לך את השירות הטוב ביותר.
ניתן לפנות אל הממונה לפניות הציבור בפסגות בדרך הנוחה לך: באמצעות דואר אלקטרוני, דואר ופקס.

בדואר אלקטרוני
[email protected]

בדואר
מירי איצקוביץ – הממונה על פניות הציבור
פסגות בית השקעות בע"מ (השם הרשמי)
שדרות רוטשילד 3, תל אביב 6688106

בפקס
03-5488004

בטלפון
מס' טלפון לקבלת מידע כללי על טיפול בפניות: 073-7925634
בין השעות 9:00-17:00

לתשומת לבך – אל הפניות יש לצרף:

  • שם הפונה, מס' תעודת זהות, כתובת למשלוח תשובה וטלפון לבירורים
  • תיאור פרטי הפנייה
  • צירוף אסמכתאות תומכות
  • יש לציין כי זמן הטיפול לטיפול בתלונה הינו 21 ימי עסקים ממועד קבלת התלונה
  • במקרים חריגים יאורך זמן הטיפול בפניה ותשלח הודעה בדבר הארכת זמן הטיפול בפניה